wtorek, 31 stycznia 2012

Ghost chair...

Kolejną moja pasją obok mody, makijaży, gotowania, jest projektowanie wnętrz oraz zamiłowanie do pięknych przedmiotów i mebli. Pierwszy raz krzesło Ghost zobaczyłam w jednym z krakowskich centrów handlowych.
Uwielbiam minimalizm oraz nowoczesne aranżacje wnętrz, a ten mebel spełnia wszystkie moje estetyczne wymagania.
Twórcą krzeseł Ghost jest znany projektant Philippe Starck. Mebel jest inspirowany stylem Ludwika XV, wykonany został z bardzo elastycznego i wytrzymałego poliwęglanu. Krzesła pasują do nowoczesnego wnętrza jak i do klasycznego np w stylu rustykalnym. W ofercie znajdują się również krzesła barwione na różne kolory, jednak jak jestem zachwycona klasycznym przezroczystym modelem.
Już sobie wyobrażam mój wymarzony salon, czarny stół a przy nim krzesła Ghost.....










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz