wtorek, 3 stycznia 2012

Najtrudniej jest zacząć :)

Od zawsze inspirowała mnie moda...to chyba dzięki mojej mamie która zawsze powtarza "ubieraj się tak, aby nigdy nie ginąć w szarym tłumie"... chyba dlatego tak lubię rzeczy, które się wyróżniają....nie cierpię szarości, bycia "nijaką"....a jedna z moich obsesji to piękne buty, które mogą kupować choćby tylko  po to aby się nimi pozachwycać :)
Cały czas pracuje nad swoim stylem, staram się czerpać inspiracje z tego co modne, często zaglądam na blogi innych kobiet i nadal zachwycam sie stylizacjami na które nigdy bym nie wpadła...
 11 miesięcy temu moda zeszła na drugi plan, w momencie gdy w moim życiu pojawił się długo wyczekiwany mężczyzna, mój ukochany syn Wiktor.
Zakładając tego bloga, chciałam pokazać, że można być wspaniała spełniającą się matką, nie rezygnując ze swoich pasji. A ciąża i macierzyństwo nie oznacza końca pięknej figury, rezygnacji z ukochanym szpilek :)
Trzeba tylko troszkę się postarać i wszystko można pogodzić.
Pozdrawiam wszystkie młode mamy (i nie tylko), które chcą być pięknymi matkami w świecie mody.
Obserwujących proszę o wyrozumiałość, gdyż jest to mój pierwszy blog i cały czas się uczę...
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Hej:) trafiłam tutaj przez przypadek,ale muszę przyznać że mi się tu podoba i będę tu zaglądać:) Również jestem mamą 1.5 rocznego Wiktora:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń