niedziela, 26 lutego 2012

Klasyka, niedziela i smyk....:)

Dzisiejszą niedziele spędzam w gronie rodzinnym, ja , smyk i mąż. Miałam ochotę na klasyczną stylizacje z makijażem w stylu pin up girl, uwielbiam lata 50-te. Ówczesna moda była mega kobieca, a makijaże bardzo seksowne.
Jeśli chodzi o ubranie mojego synka, to wynik ostatnich zakupów, chyba mój sportowiec  szykuje się na Euro 2012 :)



P.S chyba mam dzisiaj wenę, bo to mój 3 post tego dnia :)















sweterek -H&M
spódnica - H&M
skórzane lakierki - Boettooes
koronkowy top - nn
kolczyki - H&M
bransoletka - Swarovski Crystal





mój synek
body - Reserved kids
spodnie - old navy
trampki marynarskie - CCC

2 komentarze:

  1. ślicznie wyglądacie :) niedziela w domciu z rodzinką musi być suuuper ;)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. chłopaczek jest przesłodki, ile ja bym dała żeby mieć takiego synusia ;)) ahhh...

    OdpowiedzUsuń