środa, 15 lutego 2012

Pastele

Wiosna 2012 zapowiada się w kolorach pastelowych. Delikatne, słodkie, bardzo dziewczęce , niby neutralne, jednak trudno się je nosi i nie każdemu pasują. Ja wybieram dla siebie z palety pasteli pudrowy róż oraz kolor miętowy, który połączony ze złotem nabiera charakteru oraz klasy. Natomiast na paznokciach mam ochotę poszaleć ze wszystkimi pastelami, łącznie z żółtym, moim najmniej lubianym kolorkiem.

Niżej wybrałam kilka przykładów w kolorach pastelowych, które mnie najbardziej zauroczyły. Wygrywa jednogłośnie kolekcja Elie Saab, chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego (zdj nr 1,2 ), natomiast spódniczkę ze zdj 3 muszę mieć bezwarunkowo :), może wiecie, gdzie można kupić podobna?










1 komentarz:

  1. uwielbiam pastele, ale niestety dobrze na mnie wygladaja tylko w lecie - musze byc opalona choc troche ;)

    OdpowiedzUsuń