sobota, 25 lutego 2012

Sobotnie gotowanie

Sobota, to jeden z tych dni, kiedy mam więcej czasu, aby ugotować pyszny obiad dla moim mężczyzn. 
Jak już kiedyś wspominałam, gotowanie, to jedna z moich pasji. Uwielbiam gotować, piec, szczególnie gdy moi panowie chętnie wcinają wszystko co ja upichcę. 
Preferuje zdrowe odżywianie, unikam potraw smażonych, prawie nic nie smażę na oleju. Staram się piec lub dusić i oczywiście z dużą ilością warzyw. Unikam także soli, może nie całkowicie, ale staram się nie dosalać ( to nawyk z okresu ciąży)
Dzisiaj na obiad ugotowałam purre ze szczypiorkiem (do ugotowanych ziemniaków dodaje niewiele soli, pieprz, masło, mleko oraz szczypiorek), do tego nuggetsy z kurczaka, oczywiście pieczone w piekarniku, bez smażenia, oraz dwie pyszne surówki, jedna z czerwonej, druga z białej kapusty.

Na deser będzie galaretka, ale to dopiero później.
Pozdrawiam Was i życzę pysznego obiadu.
















3 komentarze:

  1. ojjj wyglada przepysznie! a jak robisz nuggetsy w piekarniku (ta panierka to taka standardowa?)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety próbowałam zwykłą i bez smażenia nie ma szans, wykorzystałam panierkę "sposób na nuggetsy bez smażenia" wychodzą chrupiące nawet z piekarnika.

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm zjadłabym coś takiego!:) zapraszam również do mnie:)

    Jeśli chcesz możemy się obserwować
    www.my-blue-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń