niedziela, 19 lutego 2012

Wszystko co dobre szybko się kończy...

Niestety, tak długo czekałam na ten wyjazd z przyjaciółkami, a już jesteśmy po....
Wróciłyśmy wypoczęte, zrelaksowane, upiększone i najważniejsze w świetnych humorach.
Na taki babski weekend w Spa powinna się wybrać raz na jakiś czas każda kobieta. Polecam!!
Najmilej wspominam masaż, tak bardzo był mi potrzebny na obolałe plecy jeszcze po ciąży. Z zabiegów upiększających zafundowałam sobie peeling kawitacyjny, który niesamowicie wygładził moją skórę. Koleżanki miały ten sam zabieg, dlatego wszystkie zachwycałyśmy się kondycją cery.
Oprócz peelingu miałam także pedicure frezarką (idealnie gładkie stopy!!!!).
Resztę czasu spędziłyśmy w basenie, jacuzzi popijając pyszną kawę.
Na pewno niedługo to powtórzymy.




















Polecam hotel i Spa "Nowy Dwór" w Świlczy k. Rzeszowa, cudowne miejsce....To mój drugi pobyt  w tym ośrodku i na pewno nie ostatni.



kostium kąpielowy - www.intymna.pl
płaszcz - Jennifer Lopez
buty - www.stylowebutki.pl
torebka - LV
biżuteria - H&M

1 komentarz:

  1. wow, zdjęcia pod wodą rewelacja!!! a ogolnie, plaszcz, torebka, Twoja figura po ciazy - zazdroszcze!!!!

    OdpowiedzUsuń