wtorek, 24 kwietnia 2012

Asymetryczne szyfonowe spódnice i sukienki

Jestem zauroczona obecną modą na asymetryczne, szyfonowe sukienki i spódnice. Kojarzą mi się z mgiełką. Lekkie, delikatne i bardzo kobiece, a nawet dziewczęce. Idealne zarówno z  minimalistycznymi dodatkami jak i ciężką biżuterią i butami. Na pewno któryś z modeli zaprezentowanych niżej, znajdzie się tego lata w mojej szafie.
Możecie mi podpowiedzieć w jakim sklepie znajdę podobne modele??
Bardzo podoba mi się, pierwsza sukienka  z Bershki......








7 komentarzy:

  1. Te spódnice są fajne, ponieważ mają oryginalny krój, coś innego niż zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pierwsza jest rewelacyjna!! ja też chcę..... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Ja marzę o tej przedostatniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wciąż choruję na tą z Bershki! Kupiłam, oddałam, a teraz żałuję.
    Pozdrawiam www.fogdancing.blogspot.com - nowy post.

    OdpowiedzUsuń