poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Słonecznie i cytrynowo

W końcu słońce i piękna pogoda, szkoda tylko, że nadal zimno....
Dzisiaj postanowiłam dodać coś w moim ubiorze w kolorze słońca, sweterek przeleżał w szafie kilka sezonów aż doczekał się wyjścia na świat :).
Dzisiaj jestem wyjątkowo rozleniwiona i to aż tak bardzo, że nawet nie chce mi się pisać :)
Uciekam na kawę i leżakowanie :P














spodnie i bluzka - H&M
plaszcz - Troll
sweterek - nn
zegarek - Jennifer Lopez
bransoletka z charmsami - YES
druga bransoletka - pamiątka z wakacji
torebka - nn




9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się pododoba:) Bransoletki super!

    OdpowiedzUsuń
  2. P-I-E-K-N-I-E!!! a zwlaszcza przedostatnie zdjecie

    OdpowiedzUsuń
  3. super!

    śliczny ten sweterek;))

    ps. u mnie nowa notka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo stylowo!Ale jesteś piękna:*

    OdpowiedzUsuń
  5. hi;)
    this styli is so elegant, especially the bows! original and cute:))

    i follow you;))

    http://thefashionamy.blogspot.it/

    amy

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny zestaw a sweterek jest słodziutki- łądnie ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń