czwartek, 3 maja 2012

Happy B-day to myself :P:)

Dzisiaj moje święto, więc od samego rana już świętuję, uroczyste śniadanko, kawusia, w towarzystwie dwóch przystojniaków :).
Zaraz biorę się za pieczenie mojej ulubionej szarlotki, którą podam z lodami waniliowymi....mniam...
Dzisiaj na pewno się wystroję, więc może wieczorem dodam zdjęcia.
Czego sobie życzę, życzę sobie tyle szczęścia ile miałam dotychczas :), miłości już mam bardzo dużo.
Niżej moja kreacja urodzinowa, sukienka i buty prezent od mamy :).







5 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze dużo zdrówka :*!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin:) 1oolatek i spełnienia najskrytszych marzeń :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Przede wszystkim duuużo zdrowia, sukcesów, pomyślności, spełnienia wszystkich marzeń oraz zadowolenia ze swoich mężczyzn!! :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj!Spełnienia marzeń:*

    OdpowiedzUsuń