czwartek, 31 maja 2012

Nowe rzeczy w naszej szafie i dzień dziecka

My od dzisiaj świętujemy dzień dziecka. Powodem tego jest prezent od mojej mamy. Dzisiaj przyszła paczka dla wnusia od babci z okazji dnia dziecka. Mój Smyczek zaopatrzył się w mnóstwo świetnych ciuchów na lato łącznie z nowym strojem na basem w postaci koszulki i spodenek "Cars". Ja jestem zachwycona nowymi japonkami oraz butami Crocs Lego, już nie mogę się doczekać kiedy mu je założę :). Jestem również bardzo miło zaskoczona, że mamusia pamiętała o mnie i moim "nałogu butowym" :), moje nowe koturny są PRZEPIĘKNE!!  dostałam również świetny asymetryczny top w neonowych kolorach. Mój mąż  będzie bardzo zadowolony z koszulki "Coke". Oboje uwielbiamy i kupujemy wszystkie koszulki z motywem Pepsi czy Coca-Cola. I na koniec oczywiście uwielbiamy przez nas LMFAO,  właśnie słucham płyty!!!A ja już uruchamiam Skypa i dzownię do mamy i siostry z podziękowaniami :).


A jeszcze się pochwalę siostrą... moja ukochana siostra, która w tym roku skończy 11 lat, dostała w środę wyróżnienie od prezydenta Baracka Obamy za osiągnięcia w nauce. Pękam z dumy!!!!!!!!!!!!!!!!















1 komentarz:

  1. Kochane są te nasze Mamy :))) Ja z niecierpliwością czekam na jutrzejszy dzień i chodzę za mamą pytając się co mi kupiła a ona nie chce powiedzieć!!!
    p.s. Dostałaś śliczne koturny :)

    OdpowiedzUsuń