sobota, 19 maja 2012

Pomarańczowo i wygodnie

Podczas dzisiejszych zakupów miałam jeden cel - idealne bikini. Mam dość pięknie opalonego dekoltu i rażących na biało śladach po sznureczkach, dlatego kupiłam górę typu badeau. Muszę przyznać, że mierzyłam  dużo różnych bikini, dopiero w H&M znalazłam idealnie pasujący stanik.
Spódniczka i torebka to nie planowany zakup, kupione w lokalnym butiku w mieście rodzinnym męża. Torebka jest doskonałej jakości, z grubej skóry, sztywna, świetnie wykonana. Planowałam zakup podobnej przez internet, dlatego bardzo się ucieszyłam go zobaczyłam  ją w sklepie.
Jak widać dobrze przygotowałam się do długiego chodzenia po sklepach, założyłam najwygodniejsze baleriny, w których czuję się jak w samych skarpetkach. Bardzo stary zakup, wydawało mi się, że rozpadną się po pierwszym sezonie, a wytrzymały już 4 lata.





torebka, spódnica - lokalny butik
naszyjnik - Mohito
baleriny - Atmosphere

9 komentarzy:

  1. Wyglądasz prześlicznie! Spódniczka i baleriny są cudowne. A co do stroju, też teraz kupuję gorę tego typu bo tak jak Ty mam dość białych śladów po sznureczkach. Gdy założyły troszkę większy dekolt to widać je. Jestem ciekawa, który strój z H&M wybrałaś:) Widziałam kilka i mają bardzo fajne wzory:) Co do balerinek - zamawiasz na allegro czy gdzieś indziej rzeczy z Atmosphere? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się później dodać zdjęcie stroju. A co do Atmopshere kupuję na allegro, szkoda ze tej firmy nie ma w Polsce, czasem mają świetne rzeczy i cenowo rewelacja.

      Usuń
  2. Torebka i naszyjnik - prześliczne;) Bardzo ładnie wyglądasz kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, jakie to miłe, tym bardziej, że te zdjęcia średnio mi się podobały, a raczej ja na nich:P

      Usuń
    2. Dokładnie , jesteś piękna :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny zestaw :) masz rację- baleriny są najlepsze na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna wygodna stylizacja! naszyjnik uwielbiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczną masz spódnicę :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń