niedziela, 17 czerwca 2012

Neon & Metallics

W końcu upragnione i długo oczekiwane upały. Podczas takiej  temperatury czuję się jak w swoim żywiole...Na dzisiejszy gorący dzień, wybrałam zestaw bardzo przewiewny. Bluzka to dosłownie mgiełka, jest ale jakby jej nie było. Metaliczna mini też jest idealna na dziś. Całość zestawiłam z kolorowymi platformami oraz metalicznymi dodatkami. Na bieganie za synkiem wersja ze srebrnymi japonkami :).











top, mini, naszyjnik - H&M
bransoleta - claire's accessories
torebka - nn
różowe buty - www.bucikowo.pl


13 komentarzy:

  1. Świetny zestaw i buciki-zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka, dodatki i bluzeczka - super kochana;) zapraszam do siebie http://artgalleryana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Twój styl;) jest kobiecy, ale swobodny i wg;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam młodą mamę w świecie mody:) Ja również jestem w temacie;) Stylizacje super:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie trochę cisną, ale wiem, że większy rozmiar mógłby być za luźny, mam chyba niewymiarowe stopy:)) Są bardzo miękkie, ale póki co nie mogę powiedzieć, że wygodne, muszę je rozszerzyć:)

    Podoba mi się Twoje zestawienie kolorów- góra idealna! Ale zmieniłabym torebkę na kopertówkę, i buty na pewno inne, nie różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw! a rózowe buciki uwielbiam i upały też;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowo:)Neonki plus srebro-połączenie idealne!:):*

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty boooskie! Już się w nich zakochałam! ;)
    W wolnej chwili zapraszam - http://baby-shopping-cooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz:) Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz genialnie! Wspaniałe kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. błagam, zdejmij te okulary

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw jest genialny ! :)

    OdpowiedzUsuń