piątek, 8 czerwca 2012

Porządki w szafie, kilka rzeczy na sprzedaż...

Zaczynam robić porządki w szafie, niestety już się nic w niej nie miesci, a ja mam ochotę na więcej nowych rzeczy.

Na początku chciałabym sprzedać buty, platformy w odcieniu nude/beż. Miałam je na sobie 2-3n razy, gwarantuję, że są bardzo bardzo wygodone, świetnie wyprofilowane, sprzedaję je tylko dlatego, że kupiłam inne wymarzone nudziaki i w tych juz nie chodzę, a szkoda, `zeby takie fajne buty lezaly w szafie.
Nie maja sladow uzytkowania, obcas idealny, flekow nie trzeba wymieniac.
rozmiar - standardowe 38



cena 68 zl, juz z przesylka



Niestety musze sie pozeganc z moja niedawno kupiona skórzana sukienka. Jest przesliczna, niestety ciut za duza w biuscie, myslalam, zeby zaniesc ja do krawcowej i ja zwezyc, ale wydaje mi sie ze szkoda ja psuc. Chyba po prostu kupie mniejszy rozmiar. wydaje mi sie ze jesli ktos ma miseczke C sukienka bedzie idealna, rozmiar 38, firma Atmosphere




cena 60 zl z przesylka


Niedlugo dodam wiecej rzeczy i przepraszam za brak polskich znakow, mala awaria :P, moj synek dorwal sie do komputera....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz