sobota, 11 sierpnia 2012

It's black It's white yeah yeah....

Ach co to był za wieczór, bawiłam się tak świetnie, że był moment, że popłakałam się ze śmiechu...
Ale to było wiadome wychodząc z moimi przyjaciółmi.
Tytuł posta tak mi się skojarzył, ponieważ słuchaliśmy piosenek Michaela Jacksona i tytuł tej piosenki idealnie pasuje do całej stylizacji. Można powiedzieć, że naładowałam baterię...
A teraz śniadanko i uciekam na zakupy.
Miłego weekendu kochane :*














marynarka - New Look
top - nn
spodnie - Bershka
buty - DeaShop.pl
torebka - nn
bransoleta - Claire's Accessories

15 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. Najbardziej podoba mi się marynarka. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie Ci w takich kolorkach:)
    udanych zakupów;)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz!! Boski kolor lakieru. Zdradzisz jakiej firmy, kolor, nr?

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz cudownie:) figurę masz idealną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja bardzo elegancka i kobieca....Nie mogę się napatrzeć!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, uwielbiam takie połączenie bieli i czerni. Też mam te buty i są to jedne z najwygodniejszych jakie posiadam! Cieszę się że odkryłam Twojego bloga, też mam małe dzieciątko - córeczkę :). Mając dziecko również można wyglądać pięknie i seksownie :) Pozdrawiam Cię gorąco :) Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta torebka. I tak przy okazji jesteś podobna do Megan Fox :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie wygladalas ! jestem twoja ogromna fanka :P :P

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie:))

    themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Biel+czerń=ŚWIETNA STYLIZACJA!!!
    Zapraszam na http://make-me-trendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie:)))) ASS

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypominasz mi Megan Fox! :)

    OdpowiedzUsuń