niedziela, 21 października 2012

Otwarcie toru crossowego 2012

Dzisiejszy dzień spędziłam na otwarciu toru crossowego w Nowej Dębie. Mój mąż był współorganizatorem imprezy, dlatego pojechaliśmy całą rodzinką i czynnie uczestniczyliśmy w tym dniu.
Oczywiście najlepiej bawił się mój najmłodszy mężczyzna, który posiedział sobie na motorze, quadzie, był zafascynowany wyścigami. Jedną z atrakcji imprezy był quadrokopter, z którego była filmowana wydarzenie. Film i zdjęcia będzie można zobaczyć również na stronie From-above
Cała impreza wywarła na nim takie wrażenie, że w drodze powrotnej zasnął w 3 minuty :)
Koszula, komin, beżowe buty to wynik moich wczorajszych zakupów, kupiłam wczoraj trochę rzeczy i na pewno pokażę je w następnych postach.































4 komentarze:

  1. Ale Ci zazdroszczę...uwielbiam sporty motorowe.A mały jest po prostu przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna masz ta koszule :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Pani wygląda. : )
    I jeżeli się nie mylę, to nawet w tłumie rozpoznałam Batmana. : D

    OdpowiedzUsuń