wtorek, 30 października 2012

Święta z She-bijou....


Kilka dni temu uświadomiłam sobie, że do świąt zostały tylko dwa miesiące. Dopiero co chodziłam z moim synkiem na basen, a już niedługo będziemy chodzić na sanki. 
Nieodłącznym elementem świąt są prezenty. Co roku mam zawsze dylemat co podarować najbliższym. Kosmetyki, ubrania to "bezpieczne" prezenty ale niezbyt pomysłowe i już zaczynają mnie nudzić...
Dzisiaj chciałam Wam zaproponować wspaniały pomysł na bardzo osobisty prezent, idealny dla  bliskiej osoby, który gwarantuje, że zachwyci obdarowanego. Chciałam Wam pokazać ofertę Sklepu She-bijou. Biżuteria, którą oferuję sklep jest wyjątkowa, nie tylko ze względu na fakt, że jest wykonywana ręcznie, ale również, że sami możemy współtworzyć wzór. 
Przykładem może być bransoletka z imieniem osoby dla której ma być przeznaczona. Wspaniałym pomysłem jest też bransoletka z napisem, cytatem lub zawierająca motto bliskiej nam  osoby dla której kupujemy biżuterię. Inicjały, symbole, osobiste nazwy, pomysł należy do Was, wystarczy tylko zdecydować się na formę (zawieszka, naszyjnik, bransoletka, kolorystyka), a reszta już w rękach artystki, która stworzy niepowtarzalną biżuterię...
Również wielkim plusem są ceny, które pozwalają praktycznie każdemu na zakup. Materiały z których wykonana jest biżuteria są bardzo trwałe, nie ścierają się i nie uczulają. 
Myślę, że już najwyższy czas na zastanowienie się nad prezentem, bo czas płynie niesamowicie szybko, nie obejrzymy się jak w kalendarzu zobaczymy datę 6 grudnia :). 
Mogę zdradzić sekret, że jest osoba, która dostanie ode mnie biżuterię SHE, nic więcej nie powiem, bo przecież ma to być niespodzianka :).














w ofercie znajduję się również biżuteria męska, 



Zapraszam na przedświąteczne zakupy do SHE-BIJOU

3 komentarze: