czwartek, 15 listopada 2012

Lazy week, sunny day....


Zostałam ostatnio lekko upomniana przez przyjaciółkę, że cytuje "Opieprzasz się na blogu, mało nowych stylizacji". Przyznaję, rozleniwiłam się, ale nie miałam ani chęci, ani weny na zdjęcia...Dzisiaj rano gdy zobaczyłam piękne słoneczko, zaraz zadzwoniłam do przyjaciółki z prośbę o pomoc przy zdjęciach i oto przed Wami nowy post :).
Dzień  bardzo słoneczny ale lekko mroźny, dlatego idealnym zestawem na dzisiejszy spacer okazała się moja druga kurtka z Mosquito oraz niezawodne skórzane muszkieterki, które nosze już drugi sezon, są bardzo wygodne i ciepłe. Często wybieram je na zimowe spacery.
Kurtka  grubo ocieplana ale  lekka, bardzo przyjemnie się ją nosi, jest elegancka i ma piękny kolor,  idealnie trafia w mój gust.
Zdjęcia autorstwa mojej przyjaciółki i zapowiadam, że moja M. będzie mnie często fotografować :).















kurtka -Mosquito
buty - Lasocki
komin - H&M
torebka - nn


Zdjęcia - Marzenka :*

9 komentarzy:

  1. świetny look...masz śliczną urodę...:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny plaszczyk :) a torebka <3 cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz Kochana;) świetne muszkieterki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nareszcie piekna mamuciu!
    Swietna kurteczka!
    Buty wow rewelacja, szkoda ze z poprzedniego sezonu;-( a juz się rozmarzylam;-)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. prosta stylizacja ale fajna :))) Kozaczki bardzo przypadły mi do gustu :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zastanawiam się nad kupnem tego płaszczyka, ale nie wiem czy rozmiarówka tej firmy jest standardowa. Jaki rozmiar wybrałaś? Z góry dzięki za odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzięłam rozmiar S, czyli taki jak zawsze noszę i jest idealna

      Usuń
  7. swietny zestaw :) bardzo mi sie podoba torebka ;)

    OdpowiedzUsuń