czwartek, 21 lutego 2013

You'll never know....

Spodnie już były na blogu, żakiet również, ale wszystko osobno, razem pierwszy raz.
To jeden  z moich ulubionych zestawów, tych w których chodziłabym najchętniej codziennie. Wygodne, praktyczne i pasuje na każdą okazję.
Dzisiaj wyjątkowo nic nie robiłam przy zdjęciach, żadnego retuszu, zmiany kolorów, kompletnie nic, jakoś spodobały mi się takie naturalne :).

















żakiet - Mosquito
wisiorek, bransoletki - She
spodnie - Cubus
torebka - Amiche
zegarek - EdiBazzar
buty - Vera Wang

18 komentarzy:

  1. i bardzo dobrze,ze nic nie zmieniałaś;) bo wygladasz super;) ja nigdy nie zmianiam, chociaz jak widze inne blogi zastanawiam sie nad tym;P

    cudowny żakiecik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet lubię siedzieć, zmieniać kolory, bawić się...sprawia mi to przyjemność, ale dzisiaj wyjątkowo jakoś spodobały mi się i stwierdziłam, że zostawię jak jest :)

      Usuń
  2. piekny zestaw!!! moje kolorki a usta hmmmidealnie do Ciebie pasuja :)
    ps. takiej modelce retusz nie potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia, masz piękny kolor ust! :) a żakiecik mam jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow geanialnie <3 jaka figura? mama? :O w życiu bym nie powiedziała z taką figurą :)
    dodajemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędnie jest Ci Kochana z czerwienią na ustach:) Wpadł mi w oko żakiet :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba będę częściej tak malować usta, spodobało mi się :)

      Usuń
  6. Moj Twoj ulubiony żakiecik...zastanawialam się nad nim, ale na mnie pewnie by był za krótki... piekne usta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wejdź na stronę Mosquito i zobacz na modelce, która ma ponad 180 cm wzrostu, bardzo dobrze na niej wygląda :)

      Usuń
  7. wyglądasz fantastycznie:) a ten żakiecik ubóstwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie Ci w czerwonej szmince! i masz rewelacyjny żakiet :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne usta! a co do fotek to liczy sie naturalność

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog !! Super stylizacja obserwuje i zapraszam do siebie mfashion88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałam zamówić tą torebkę na Amiche.pl ale już jej niema. Nie orientujesz się gdzie jeszcze można ją dostać? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń