niedziela, 10 marca 2013

Material girl

Fatalna pogoda, fatalna aura, w wyniku czego 90 % dzisiejszych zdjęć wyszło gorzej niż źle. Siedziałam ponad godzinę i zastanawiałam się czy coś się da z tego uratować. Wybrałam kilka z których starałam się zrobić coś, co nadaje się do opublikowania... Szkoda mi było je tak po prostu usunąć i nie pokazać stylizacji.
Metalowy, lustrzany pasek  był moim wymarzonym dodatkiem. Szukałam go bardo długo, aż trafiłam na niego przez przypadek. Uwielbiam  :)














spódnica - Stradivarius
bluzka - Orsay
kurtka, buty - nn
torebka - Bershka
pasek - Allegro
bransoletka - She


17 komentarzy:

  1. co Ty piszesz zdjęcia wyszły dobrze:) a Ciebie na początku nie poznałam:) genialnie wygladasz w tej spódnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtka i spódnica kosmos normalnie ;) pogoda prawda dziś była fatalna i nie zanosi się żeby w najbliższych dniach było lepiej! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladna spódniczka, ten pasek nadaje świetnego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt pogoda lekko paskudna ale za to Ty wyglądasz oszałamiająco :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ten zestaw jest boskie! spódnica podkreśla Twoją cudowną figurę:) wyglądasz seksi!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz pięknie,bardzo zgrabnie i kobieco!
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentujesz! Kobieco i seksownie. :)
    CUDNA spódnica i koperta. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie takiego paska szukam! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka prezentuje się bardzo fajnie. ;)

    Chętnie będę Cię podczytywać, zapraszam również do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna kurtka i pasek, planuję kupić podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniala styliżacja a i zdjecia super - czepiasz sie:))

    OdpowiedzUsuń