poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Święta nad jeziorem Michigan

W tym roku święta są dla mnie wyjątkowe, spędzam je z moją najbliższą rodziną w USA. Również pogoda okazała się idealna na ten czas, szczególnie, gdy obserwuję temperatury w Polsce. Gdy tylko skończyło się świąteczne śniadanie, wybrałam się na małą przejażdżkę. Po drodze stwierdziłam jednak, że największą ochotę mam na spacer po plaży, dlatego zdjęcia które widzicie, zostały zrobione nad jeziorem Michigan.
Krajobraz przypomina bardziej widoki nad morzem niż nad jeziorem, plaża, piasek, fale, latarnia...
Chwilami było tak ciepło, że spacerowałam w samej sukience. Mam nadzieję, że gdy wrócę do Polski, przywita mnie równie piękna pogoda.















kurtka - Rock&Republic
sukienka - Old Navy
buty - DeeZee
torebka - Amiche

14 komentarzy:

  1. Zazdroszczę! Przywieź ładną pogodę ze sobą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia!! Zazdroszczę takiego wyjazdu :) piękne krajobrazy i Ty ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę pogody:) piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog.Dodaję do obserwujących. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog.Dodaję do obserwujących. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!! :)
    Bardzo fajnie wyglądasz. Ramoneska i buty - SUPER.

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ahhh zazdroszczę !!!! u mnie śniegu po kolana.. :|

    OdpowiedzUsuń
  8. woow:) aż się rozmarzyłam:) przywieź taką pogodę tutaj ze sobą:)

    pięknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz pięknie i zjawiskowo, zazdroszczę świat. mam nadzieję że udał się odpoczynek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczna kurtka. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. You look wonderful like always! And I love you'r dress!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zestawienie bieli z czernią. Śliczna ramoneska i butki.:D

    OdpowiedzUsuń