piątek, 21 czerwca 2013

Neonowo w mojej szafie????

W szafie może nie, ale w szufladzie ze strojami kąpielowymi i na stojaku z biżuterią na pewno. Jakoś nie odważyłam się jeszcze na zakup neonowego ciuszka, dlatego robię małe kroki w stronę tego trendu i rozjaśniam moją szafę neonowymi dodatkami. Jeśli chodzi o strój, planowałam kupić biały w Cubusie. Okazało się jednak, że ten, który wypatrzyłam w sklepie internetowym już dawno zniknął z półek. Już byłam zrezygnowana, myślałam, że nic nie kupię. Przez przypadek trafiłam do New Yorkera, gdy tylko założyłam nenowe bikini, od razu wiedziałam, że je wezmę. Chyba najbardziej przekonał mnie  kontrast neonu z opalenizną, cudnie to wygląda. No i stanik push-up, który nawet z małego biuściku, robi całkiem fajny rozmiar :).








strój kapielowy - New Yorker 
neonowa kolia - H&M
bizuteria - Allegro

6 komentarzy:

  1. swietna bizuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, dokladnie neony wygladaja pieknie przy opalonej skorze, absolutnie nie pasuja do bladej. A ja sie skusilam na neonowe lakiery do paznokci:))

    OdpowiedzUsuń