poniedziałek, 30 września 2013

Jesienne nowości w mojej szafie

W mojej szafie powoli zaczyna dominować kolor bordowy i rzeczy skórzane, te dwa jesienne trendy najbardziej mnie przekonują. Bordo zamierzam łączyć z granatem, butelkową zielenią oraz grafitem, myślę,  że również świetnie będzie się prezentować w zestawieniu z jeansem. .Natomiast skóra pasuje do wszystkiego, można z niej tworzyć zarówno eleganckie jak i bardziej odważne stylizacje. Kratka także, powoli zaczyna do mnie przemawiać, na razie tylko w formie koszuli, zobaczymy jednak co będzie dalej :). Do kolekcji brakuje mi jeszcze bordowych legginsów i torebki w tym samym kolorze, najlepiej w kształcie teczki, chętnie przygarnę również bordowy szal/komin.  Jakie są Wasze jesiennie kolory i materiały?



Bershka













takiej torebki szukam :)

6 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy. Bardzo podoba mi się pierwszy sweterek z Bershki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam granat i bordo. Często je łączę. Torebka jest rewelacyjna.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej szafie też znalazło się wiele rzeczy skórzanych, jak i burgundowych :) Ostatnimi czasy bardzo polubiłam ten kolor, mimo tego, że trochę gryzie się z moimi włosami :) hehe Skórzaną spódniczkę z Choies brałabym bez zastanowienia, rewelacyjna jest :) Gorąco pozdrawiam Daria :)

    OdpowiedzUsuń