sobota, 23 listopada 2013

Konkurs z Blue Shadow



Chciałam Was serdecznie zaprosić do udziału w konkursie razem z marką Blue Shadow.
Do wygrania dwa piękne kominy jeden w kolorze miętowym w formie warkocza (mam taki sam, możecie go zobaczyć kilka stylizacji wcześniej Tutaj) oraz komin/szal w kolorze ciemny grafit.



WYNIKI:
1 wylosowana osoba to 
kasiulek981@gmail.com  (otrzyma miętowy komin)

2. wylosowana osoba
Oliwia K
oliwiakapusta@op.pl (otrzyma czarny komin)


Wygrywają aż dwie osoby, kolor komina zostanie wybrany losowo.

Co zrobić aby wziąć udział w konkursie?
1. Polub Młoda mama w świecie mody na facebooku: TUTAJ
2. Polub Blue Shadow na facebooku: TUTAJ
3. Dodaj mój blog do obserwowanych
4. W komentarzu podaj swój adres email

Konkurs trwa od 23.11.2013 do 29.11.2013 ( do północy), wyniki zostaną ogłoszone 30 listopada 2013.
ŻYCZĘ POWODZENIA :)

26 komentarzy:

  1. 1. Lubię jako Patrycja Miczek.
    2. Lubię jako Patrycja Miczek.
    3. Obserwuję bloga jako Patrycja Miczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4. cosmetics.reccomending@gmail.com

      Dziękuję za informację :)

      Usuń
  2. ulaa314@gmail.com :)

    miętowy jest piękny ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  3. kumanek@op.pl
    Oj moja Dziewczyna byłaby zachwycona takim kominem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jako Paula Paulineczka
    Obserwuję jako Paulina Chuda
    modelka.18@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię jako Wioleta R.
    Obserwuję jako Princessa Egoistka
    e-mail: wiola606@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. agatakedziorska15@wp.pl
    Lubię jako Agata K.

    OdpowiedzUsuń
  7. olulunia@o2.pl

    lubię jako Aleksandra F.

    całuję :):*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry
    Dziękuję , jestem mile zaskoczona . :) Nigdy jeszcze nic nie wygrałam. Pozdrawiam serdecznie Szwed Katarzyna

    OdpowiedzUsuń