czwartek, 27 lutego 2014

Buty, buty, buty!!!!

Czy słyszeliście kiedykolwiek, żeby jakaś kobieta stwierdziła, że ma za dużo butów i więcej nie potrzebuje?
Wątpię czy takie zdanie kiedyś padnie z ust kobiety,  jeśli  tak, to ja na pewno nie będą tą kobietą.
Buty to w moim przypadku ta część garderoby, która jest dla mnie najważniejsza i której zdecydowanie nie mogę się oprzeć. Możecie sobie tylko wyobrazić moje oczy gdy weszłam na stronę sklepu internetowego Dressale, chyba dosłownie się zaświeciły, gdy zobaczyłam  asortyment działu z obuwiem.
Chciałam Wam, pokazać modele, których zdecydowanie brakuje w mojej szafie i które na pewno bym wybrała spośród wszystkich na stronie. Postawiłam na klasyczne fasony z odrobinę nowoczesności, bo takie modele, mimo upływu lat, zawsze będą modne.


więcej zdjęć możecie zobaczyć tutaj Klik



Piękne białe szpilki, idealne na lato Klik



 


Mam nadzieje, ze na żywo są równie zjawiskowe jak na zdjęciach Klik


Te zrobiły na mnie największe wrażenie, cudo Klik


Tego koloru też brakuje w mojej szafie :) Klik




Nową sukienką też nie pogardzę Klik

4 komentarze: