niedziela, 31 sierpnia 2014

Szyfonowa krata

Może  trudno w to uwierzyć,  ale  chwilowo  mam  dość  zakupów.  Po piątkowym  wypadzie wraz   z  przyjaciółką  (byłyśmy  na zakupach od  12  do   18),  dopiero   dzisiaj  przestały  mnie boleć  nogi. Muszę  przyznać, że uwielbiam takie nasze wspólne wypady, cały dzień zakupy, w przerwie obiad, kawa, a na koniec kino. Ja i moja przyjaciółka w kwestii ubrań mamy taki sam gust, więc  tym bardziej przyjemnie spędzamy razem czas podczas zakupów. W sukience którą widzicie na zdjęciu zakochałam się od pierwszego spojrzenia, a gdy zobaczyłam buty, wiedziałam, że będą idealnie do niej pasować. Coraz bardziej podoba mi się motyw kraty. Wcześniej miałam w szafie tylko  jedną  koszulę   w  kratę. Zastanawiam się jeszcze nad spódnicą za kolano, taką rozkloszowaną, ale to może już jesienią....











sukienka - House
buty - CCC
torebka -BlueShadow
bransoletka - Mohito

9 komentarzy:

  1. grnialnie i już tak jesiennie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tej sukience ! Ta krata idealnie pasuje do Twojej urody *.*
    + rewelacyjne buty !

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka prezentuje się bardzo ciekawie! Super masz te buty i torebkę - uwielbiam taki styl ! Świetnie wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna młoda mama, cudowny makijaż, może zrobi Pani post o tym, jak taki wykonać?
    Pozdrawiam, inna młoda mama z bloga http://nietylkoochlopcach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo fajne buty :) ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kratkę <3
    a Tobie w niej pięknie:*

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz czadowo:) zestaw z pazurem:)

    OdpowiedzUsuń