niedziela, 4 stycznia 2015

Blank space

Od jakiegoś czasu  ciągnie  mnie  do  klasycznych  zestawień, unikam  zdecydowanych kolorów, które nie  należą  do moich ulubionych, no chyba, że jest to czerwień.  Dzisiaj również wybrałam klasyczny zestaw czarno-biały, przełamany szarością. Biała, portfelowa bluzka z szyfonu, to ostatnio mój numer jeden. Uniwersalna w każdym połączeniu.  Ostatnio sprawdziła się z czarną, tiulową spódnicą, jako outfit sylwestrowy.








płaszcz  -  Metka
bluzka, sweter  -  Mohito
spodnie -  Cubus
buty  -  elilu
torebka  - H&M
bizuteria  - Apart
usta -  Curiosa

16 komentarzy:

  1. nie zmarzłaś kochana?
    cudne zdjęcia, płaszczyk i koszula mega do Ciebie pasuje, całość idealna ♥♥♥
    piękny makeup!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjecia + świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. perfekcyjnie ubrana, bosko umalowana ... tylko się zachwycać ! Taka mama to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż jak zawsze masz powalający na kolana, a stylizacja bardzo mi się podoba. No i te zdjęcia są fajne :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, piękny makijaż jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz.! :) Gdzie można dostać taka szminkę? Kolor rewelacyjny.!

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne połączenie a ty wyglądasz świetnie !!♡

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie! piękny zestaw, kobiety z klasą :)

    obserwuję i pozdrawiam!
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia, zestaw świetny :)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog. bardzo podobają mi się twoje stylizacje,a te zdjęcia są fenomenalne.
    jestem młodą mamą i patrząc na twoje stylizacje widzę, że bycie matką nie oznacza rezygnacji z samej siebie. Ubierasz się fenomenalnie. naprawdę wielkie brava!!!

    OdpowiedzUsuń