niedziela, 22 stycznia 2012

Cekinowa stylizacja sylwestrowa

Sukienkę, którą mam na sobie, kupiłam kilka lat temu. Był to zakup spontaniczny, ponieważ nie jestem zbytnią fanką tego typu ozdób, cekiny kojarzą mi się z tandetą. Jednak widząc ją nie mogłam się powstrzymać. Ostatnio obserwując kolekcje różnych firm odzieżowych, zauważyłam, że tego typu sukienka jest hitem tegorocznego karnawału. Praktycznie w kolekcji każdej znanej marki sieciowej i nie tylko znajduję się złota cekinowa kreacja. Okazało się, że po zestawieniu z odpowiednimi dodatkami, moja sukienka jest elegancka i nadaje się nie tylko na okres karnawałowy.













sukienka - new look
buty - kupione w USA
żakiet - massimo dutti prezent o mamy
kolczyki - H&M
bransoletka - złota prezent od mamy
torebka - allegro

Zdjęcia miały być zrobione w plenerze, niestety dzisiejsza pogoda deszczowa, pokrzyżowała mi trochę plany.

1 komentarz: