sobota, 26 lipca 2014

Heart of glass

Ostatni w kwestii bloga mam jakoś pod górkę ...Przez ostatnie kilka dni   wybierałam się na zdjęcia i za każdym razem kiedy już byłam gotowa do wyjścia zaczynało padać a później pojawiała się burza.....
Próbowałam dodać post z tym zestawem  od ponad tygodnia.
Dzisiaj jadąc na zdjęcia  w bardzo fajnie, nowo odkryte miejsce, oczywiście zachmurzyło się....
Zeby nie tracić czasu i okazji, zrobiliśmy zdjęcia w pierwszym lepszym nadającym się miejscu.
Mam nadzieję, że chociaż stylizacja Wam się podoba, bo sukienka ze zdjęć jest moim nowym nabytkiem od marki Blueshadow i jestem nią szczerze zachwycona.  Zapraszam na stronę butiku, gdzie możecie teraz kupić mnóstwo wspaniałych rzeczy w obniżonych cenach. Pojawiła się również nowa kolekcja w moim ulubionym zestawieniu kolorystycznym "black&white"....
Z resztą sami sprawdźcie. Zapraszam :)











sukienka - BlueShadow
zegarek - Lorus
paznokcie - DiamondShine
torebka - Steve Madden
buty - Michael Kors

9 komentarzy:

  1. faktycznie sukienka jest świetna :) podobaja mi sie twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wyglądasz meeeeegaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza sukienka! material wydaje sie bardzo praktyczny i latwy do noszenia! bardzo podoba mi sie print!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się takie sukienki a ta Twoja jest rewelacyjna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka i cudowna torebka! Bardzo mi się podoba ten zestaw i super wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie! Super dodatki i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń