poniedziałek, 21 marca 2016

Pudrowy roz

Każda kobieta ma taki dzień, gdy chce się poczuć dziewczęco, zwiewnie, delikatnie i wtedy zakłada coś w kolorze pudrowego różu. Pudrowy róż to jeden z moich ulubionych odcieni koloru różowego. Bardzo subtelny ale jednocześnie bardzo kobiecy. W Dzisiejszej stylizacji połączyłam sukienkę i torebkę w tym samym kolorze, chciałam pokazać, że z delikatnym odcieniem różu nie można przesadzić, jest to kolor, który sprawdzi się świetnie na różne okazje i prezentuje się bardzo dobrze w każdym fasonie. Nawet w stylizacji "total look"








sukienka - Milena Płatek
torebka - paulinaschaedel
buty - Zara

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Pani stylizacje 😍
    Eleganckie jak zawsze 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w takim kolorze, jestem pod wrażeniem :) Nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienkę masz śliczną , nie mogę się na nią napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz ;) spodobała mi się bardzo torebka! *__*
    i te kolory oczywiście najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale masz piękną sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rowniez b.lubie kolor pudrowy roz ♡
    WOW! Ten zestaw jest fenomenalny! ;)
    I jakie ladne buty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna stylizacja i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobaja mi sie Pani stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń